načítám...

Časté dotazy

  • Jaké jsou podporované internetové prohlížeče?

    MEDDI MD a MOÚ MEDDI jsou kompatibilní s těmito prohlížeči: Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera.

  • Co potřebuji k fungování aplikace na internetovém prohlížeči v počítači?

    K pohodlnější komunikaci doporučujeme využít sluchátka, ideálně od mobilního telefonu, která jsou vybaveny mikrofonem. Pokud nemáte počítač vybavený integrovanou kamerou, postačí běžně dostupná externí kamera.

  • Proč mi nefunguje kamera při videohovoru?

    V případě, že Vám nejde přehrát videohovor, zkontrolujte, zda je kamera zapnutá v aplikaci (červená ikona kamery nesmí být přeškrtnuta).

  • Proč mi nefunguje mikrofon při videohovoru?

    V případě, že Vám nejde přehrát zvuk, zkontrolujte, zda je mikrofon zapnutý v aplikaci (červená ikona mikrofonu nesmí být přeškrtnuta).

  • Jak nahlásit problém s aplikací MOÚ MEDDI?

    Problém s aplikací prosím popište a pošlete nám e-mail na adresu podpora@meddi.com, nebo zavolejte na 222 262 937, kde Vám rádi poradíme a pomůžeme.

  • Jak stáhnu aplikaci pro operační systém Android?

    Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace.

  • Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem Android?

    Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému Android 9.0 a novější.

  • Jak stáhnu aplikaci pro operační systém iOS?

    Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace..

  • Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem iOS?

    Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému iOS 8.0 a novější.

  • Kde najdu znění Všeobecných obchodních podmínek pro použití aplikace?

    Všeobecné obchodní podmínky (tzv. VOP) jsou dostupné na internetových stránkách (zde).

  • Jak dlouho trvá vyřízení mého požadavku?

    Záleží to na jeho časové vytíženosti a prioritách jednotlivých případů, podobně jako v ordinaci. O tom, že požadujete od lékaře péči, je lékař vždy aplikací upozorněn.

  • Nahrazuje MOÚ MEDDI lékařské vyšetření?

    MOÚ MEDDI slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Při vzdálené konzultaci se může stát, že lékař vyhodnotí stav jako nutný k osobní návštěvě. Aplikace MOÚ MEDDI je tedy doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem narozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v MOÚ MEDDI hovory i videohovory šifrovány. Aplikace ale nenahrazuje osobní vyšetření v ordinaci.

  • K čemu slouží aplikace MOÚ MEDDI?

    MOÚ MEDDI slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři.

  • Jaké jsou výhody používání aplikace MOÚ MEDDI?

    MOÚ MEDDI slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Aplikace MOÚ MEDDI je doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem narozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v MOÚ MEDDI hovory i videohovory šifrovány.

  • Jak se dozvím, že byl můj požadavek zpracován a doručen lékaři?

    Po zadání požadavku Vás aplikace informuje jakmile Vás lékař přijme do virtuální čekárny.

  • Jak si požádám o zapomenuté heslo?

    Při zadání špatného hesla při přihlášení Vás aplikace sama vyzve, zda jste náhodou heslo nezapomněli a nabídne Vám vygenerování nového hesla, které Vám zašle na Váš email. Pokud si nemůžete vzpomenout ani na svůj email, pod kterým jste se registrovali do MOÚ MEDDI, obraťte na technickou podporu pomocí email na podpora@meddi.com.

  • Je možné vymazat mou registraci/uživatelský účet?

    Samozřejmě, požádejte o to písemně na podpora@meddi.com. Je nutné aby byla žádost odeslána z emailu, který je v aplikaci zaregistrován. V případě, že již nemáte k původnímu emailu přístup, napište na podpora@meddi.com, nebo zavolejte na 222 262 937.

  • Můžu si registrovat více účtů najednou?

    Ne, odporuje to zásadám bezpečné komunikace, dopouštíte se tím porušení pravidel.

  • Ukradli mi můj mobilní telefon, jak zamezím přístupu k datům v aplikaci?

    Při každém přihlášení do aplikace, ověřujeme Vaši totožnost za pomocí hesla, nebo biometrických údajů. Doporučujeme Vám mít svůj mobilní telefon, či počítač chráněný heslem. Každá úroveň ochrany, zvedá celkové zabezpečení Vašich citlivých dat.